Login
<a class="gkTwitter" href="#">Twitter</a><a class="gkFb" href="#">Facebook</a><a class="gkPinterest" href="#">Pinterest</a><a class="gkGplus" href="#">Google+</a>

Nije kleveta, nego čista istina!

  • Objavljeno u Autori

ISTINA i PRAVDA, na žalost, ne stanuju više ovdje, kod nas. Ja to znam odavno, mnogi se tek sada polako bude… Ali bitno je da se bude i bitno je da istrajemo. Jer izbora, na žalost, nemamo. 

Desilo se upravo ono što sam i mislio da će se desiti, a nadao sam se da neće!

ATV je povukla tužbu za klevetu protiv mene. I neće biti nikakvog ročišta danas.

Da podsjetim, tužili su me da sam ih klevetao kad sam javno rekao da su dio zemljišne mafije i da su na nezakonit način došli do zemljišta na kome je izgrađena zgrada ATV. Da je način na koji su oni oštetili grad Banja Luku, uhodan obrazac po kojem to zemljišna mafija (protiv koje sam se borio i borim i dalje) radi odavno i još uvijek nesmetano!

Danas, dakle, neće biti saslušanja mojih svjedoka, koje je na prošlom ročištu sudija prihvatila da sasluša, a koji su itekako imali šta da kažu na temu kako je ATV došla do svog zemljišta. Milanka Zec, Budimir Balaban, Slobodan Gavranović i Dragoljub Davidović dostupni su i voljni svjedoci našim vajnim pravosudnim institucijama, ali i ja i vi slutite da ih nikad niko od Bajićevih, Lepirovih i Švrakinih tužilaca neće pozvati da im uzme izjave i ispita cijeli slučaj…

O Lukačevom (ne našem) MUP-u i Ćulumovoj (ne našoj) Policiji ne vrijedi ni govoriti! Svima nam je valjda jasno šta je njihov primarni cilj.

Da ove institucije rade svoj posao kako treba, ne bi se čitav svijet i svi normalni i časni ljudi zgražavali nad činjenicom da ni 70 dana poslije monstruoznog ubistva mladog Davida Dragičevića niko nije ni prstom makao da se sazna istina i pravda.

ISTINA i PRAVDA, na žalost, ne stanuju više ovdje, kod nas. Ja to znam odavno, mnogi se tek sada polako bude… Ali bitno je da se bude i bitno je da istrajemo. Jer izbora, na žalost, nemamo. Ili ćemo postati pravna i pravedna država, ili ćemo svoju djecu slati što dalje odavde da se više nikad ne vrate!

Na svakome od nas je da donesemo odluku.


Vidimo se na Davidovom trgu!

Više...

ATV mijenja kurs i rješava se nepodobnih novinara!

Gledaoci "Alternativne televizije" primijetili su promjene u informativnom programu već u prvih mjesec dana nakon što je ovaj medij kupio banjalučki tajkun Slobodan Stanković. Ono što nisu mogli da vide je prava drama koja se poslije dolaska novog rukovodstva odvijala unutar ove tv kuće.

Promjena vlasnika i imenovanje novog direktora za samo mjesec dana donijeli su velike promjene u informativnom programu Alternativne televizije. Posljednji u nizu poteza novog menadžmenta to najbolje dokazuje. Od ove subote na programu više neće biti sve popularnije emisije "Samo vas posmatram", autora i urednika Slaviše Bajića. Kako nezvanično saznajemo, Bajić je obaviješten da se emisija "za sada ukida" bez detaljnijeg obrazloženja takvog poteza.

I poslednjih nekoliko epizoda "Samo vas posmatram" su, kako tvrde naši izvori iz ATV, bile "na ledu". U jednom slučaju, samo sat vremena prije emitovanja, a po nalogu direktora Vedrana Škore, iz već pripremljene emisije, bez znanja i saglasnosti urednika emisije, izbačeni su neki "osjetljivi" dijelovi.

Bajiceva emisija nakon 22 izdanja je skinuta s programa, a na ATV se vratio Igor Požgaj sa ranijim projektom "Heroji". Najavljeno je da ce Požgaj podsjetiti na sudbine aktera te emisije koja je emitovana na RTRS-u prije desetak godina.

U informativnoj redakciji kadrovske promjene su se desile odmah po imenovanju Vedrana Škore za direktora. Prvi potez, prvog radnog dana novog direktora, 5. marta, bio je smjena glavnog urednika informativnog programa Vlatka Vukotića i šefa Deska, Rajne Radosavljević. Smjeni je, kako saznajemo, prethodio Škorin sukob sa prvim ljudima informativne redakcije.

Naime, Škoro je, već u petak, 2. marta, nekoliko sati nakon imenovanja, insistirao na izmjenama u najavama vijesti u ecentralnoj informativnoj emisiji "Vijesti" u 19.00, što Radosavljević i Vukotić nisu dozvolili.

Vedran Škoro je tražio da se prvo objavi da je on imenovan za novog direktora, a tek potom da je Nataša Tešanović razriješena sa te dužnosti i da nakon 20 godina više nije na čelu ATV. Sporna mu je bila čak i ilustracija te vijesti!

Iako je od njega zatraženo pismeno obrazloženje za intervenciju i miješanje u uređivačku politiku, Škoro je, pozivajući se na interni pravilnik, desetak minuta nakon početka vijesti upao u režiju ATV i pod prijetnjom suspenzije naredio realizatoru da iz "Vijesti" izbaci po njemu sporan sadržaj.

Vukotić i Radosavljević su odbili da se potpišu ispod tih "Vijesti", a već u ponedjeljak su smijenjeni, nakon čega su odlučili da više ne žele da rade na ATV.

Škoro je za urednika informativnog programa imenovao Andreu Jaglicu, nekadašnju novinarku ATV, koja sa suprugom vodi marketinšku agenciju "Re:Publika".

U proteklih mjesec dana, prosječnom gledaocu koji je pratio informativne emisije ATV postalo je jasno da se uređivačka politika nepovratno mijenja, što potvrđuju i brojne reakcije publike na društvenim mrežama.

Najviše se negodovalo zbog ignorisanja protesta u centru Banjaluke, povodom nerazjašnjene smrti 21-godišnjeg studenta elektrotehnike Davida Dragičevića.

Vedran Škoro, urednik emisije Apostrof na Alternativnoj televiziji, imenovan je 2. marta za direktora ATV. Istovremeno je na skupštini društva, nakon što je većinski vlasnik ove medijske kuće postala firma "Integra Inženjering" iz Banjaluke, dužnosti direktora, nakon dvije decenije, razriješena Nataša Tešanović.

I njeno obraćanje gledaocima već narednog dana uklonjeno je sa portala ATV.

Istinito

Više...

Škoro i Stanković preuzeli upravljanje ATV-om (FOTO)

Na skupštini privrednog društva ATV d.o.o. Banja Luka, održanoj 2. marta 2018. godine, Vedran Škoro je imenovan za direktora ove medijske kuće. Jedan od prvih poteza bio je da ukloni tekst s portala ATV o svojoj bivšoj direktorici.

Vedran Škoro je na funkciji direktora zamijenio Natašu Tešanović, koja je duže od 20 godina bila direktorica i jedan od većinskih vlasnika ATV-a.

Zanimljivo je da juče objavljen tekst na portalu ATV pod naslovom "Nataša Tešanović odlazi sa čela ATV" više ne postoji. Uklonjen je. Umjesto njega, danas je objavljen tekst "Vedran Škoro imenovan za direktora ATV-a".

U prvom tekstu je bivša direktorica pobrojala vlastite zasluge u proteklih 20 godina, uz opasku kako se nada da će novi vlasnici znati da cijene "brend" kakav je ATV.

Juče je s portala ATV uklonjen i tekst o banjalučkom odborniku Drašku Stanivukoviću, koji je obilazio stanove koji su u sistemu gradskog grijanja, kako bi dokazao da nova "Eko-toplana" ne grije dobro grad. Stanivuković je to objavio na svojoj stranici na Facebooku.

Vedran Škoro je najavio da sa "novim menadžmentom i uz punu podršku većinskog vlasnika 'Integra inženjeringa' ", planira da stavi akcenat na "jačanje i razvoj tehnoloških kapaciteta, uz unapređenje programskih sadržaja uvođenjem novih emisija".

- Digitalizacija je takođe jedan od prioriteta našeg budućeg rada. Naši vjerni gledaoci mogu biti sigurni da ostajemo na kursu objektivnosti i nepristrasnosti, uz poštovanje svih profesionalnih standarda i novinarskih principa, prenosi ATV izjavu novog direktora.

Krajem prošle godine banjalučki biznismen Slobodan Stanković posredstvom preduzeća "Integra inženjering" kupio je većinski vlasnički paket ATV od 56 odsto, za šta je bivšim vlasnicima platio 4,5 miliona KM.

Nataša Tešanović je u vlasništvu ATV-a imala 30 odsto udjela, Darko Aleksić 10 odsto, dok su Dragana Škrbo i Danko Matić posjedovali po 8 odsto udjela.

Vedran Škoro je novinarsku karijeru započeo na Srpskoj radio-televiziji (danas RTRS), neposredno nakon njenog osnivanja. RTRS je napustio nakon sukoba sa tadašnjim generalnim direktorom Draganom Davidovićem. Bio je tv voditelj, novinar i urednik informativnih emisija, i direktor programa RTRS.

Na ATV je bio novinar i urednik autorskih emisija.

Istinito

Više...

Ceca priznala pa porekla da je u Banjaluku došla helikopterom! (VIDEO)

- Nije mi prvi put, ja se jedino raketom i podmornicom nisam vozila. Vožnja helikopterom je za mene najljepši vid putovanja, imate prelijepu panoramu i jedno uživanje, rekla je srpska folk diva.

Svetlana Ceca Ražnatović priznala je nakon novogodišnjeg nastupa u banjalučkom klubu "Drama Arena" da radi na novom albumu i da planira koncert povodom 30 godina rada na estradi, ali i da je u Banjaluku stigla helikopterom!

- Dugo nisam bila u Banjaluci i moram vam reći da sam imala jedan izuzetno prelijep i emotivan doček, rekla je Ceca za TV Pink.

Na pitanje da li se plašila putovanja helikopterom, kazala je da nije i da je uživala.

- Nije mi prvi put. Ja se jedino raketom nisam vozila i podmornicom. Vožnja helikopterom je za mene najljepši vid putovanja. Imate prelijepu panoramu i jedno uživanje, bila je iskrena pjevačica.

Helikopterski servis Republike Srpske (HSRS), nakon što je portal Istinito objavio da je Ceca u Banjaluku doputovala helikopterom Vlade RS, pokušao je da to demantuje. Ipak, po onoj narodnoj - u laži su kratke noge, i ova istina je izašla na vidjelo, a pisanje našeg portala se pokazalo istinitim.

- Snimak koji je izazvao ove tvrdnje, a koji je Ražnatovićeva emitovala na društevim mrežama, napravljen je iznad Banjaluke. Let je realizovan u okviru trenažnog leta posade Helikopterskog servisa na području Banjaluke i jedini je koji je posada imala taj i naredni dan, 1. januara 2018. godine, saopšteno je iz Helikopterskog servisa Srpske.

U saopštenju je takođe rečeno da helikopteri HSRS nisu imali nijedan registrovan prekogranični let 31. decembra 2017. godine i da "s toga nisu tačne tvrdnje koje su se pojavile u javnosti da je helikopterom ovog servisa iz Srbije u Srpsku doputovala pjevačica Svetlana Ražnatović".

Rukovodstvo Helikopterskog servisa RS, koji se nalazi pod direktnom kontrolom Kabineta predsjednika RS Milorada Dodika, a koji je sasvim izvjesno i odobrio sporni let, demantovala je Ceca izrekavši pravu istinu - da je uživala u letu do Banjaluke!

Ovu izjavu pjevačica je dala za TV Pink odmah nakon koncerta, da bi u izjavi za Alternativnu televiziju, koju je navodno u Dodikovo ime kupio poznati banjalučki tajkun Slobodan Stanković, okrenula ploču i rekla da je u Banjaluku doputovala u sopstvenoj režiji.

- Ja imam ličnu potrebu da odmah demantujem takvu neistinu zato što sam ja svojim novcem došla u Banjaluku automobilom Q7. I pošto sam dala dio sredstava u humanitarne svrhe za RS, moj veliki prijatelj, dugogodišnji prijatelj, Boban Kusturić je ponudio da nam napravi panoramu iznad Banjaluke, rekla je Ceca za ATV.

Ceca ipak helikopterom letjela od Bijeljine do Banjaluke

Istinito nezvanično saznaje da je Ceca Ražnatović u Bosnu i Hercegovinu najvjerovatnije ušla automonilom na graničnom prelazu Rača kod Bijeljine, a da je od Bijeljine do Banjaluke doputovala helikopterom Vlade RS.

Na video snimku koji je Ceca objavila na društvenim mrežama, u kabini helikoptera se jasno vidi amblem HSRS sa obilježjima Republike Srpske, a sama pjevačica je priznala da je let helikopterom za nju "najbolji vid putovanja", pa je svaka priča o "trenažnom letu uznad Banjaluke" ništa drugo do jeftin izgovor.

Priznala je i da joj nije prvi put da doleti u Banjaluku. Na humanitarnu večeru na kojoj je nastupala 2014. godine, a čiji je pokrovitelj bio Dodik, doletjela je iz Beograda avionom Vlade RS.

Tajni letovi Dodikovih prijatelja

Helikopterski servis priznao je indirektno da je njihov helikopter letio bez dozvole, što je ozbiljan prekršaj koji se vjerovatno ne dešava prvi put.

Kada je riječ o neprijavljenim letovima, valja podsjetiti da je Mile Radišić, u vrijeme kada se od pravosudnih organa RS i BiH krio u Srbiji, iznajmljenim privatnim avionom jednog aero-kluba iz Kragujevca doletio na aerodrom Banjaluka, a potom se "dobrovoljno" prijavio na izdržavanje zatvorske kazne.

Sportski avion kojim je Radišić došao u Mahovljane letio je preko Brčkog, u niskom letu i van dometa radara i nije bio prijavljen nadležnim organima. Milorad Dodik je nedugo nakon toga provocirao ministra vezbjednosti BiH Dragana Mektića da "ne zna kako mu je Radišić ušao u zemlju".

Istinito

Više...

Paintball klub "Crna munja": Nismo paravojna formacija, mediji u RS lažu!

Airsoft paintball klub "Crna munja" iz Cazina demantovao je navode medija iz Republike Srpske o povezanosti sa Bakirom Izetbegovićem i navodnom "pripremanju paravojske od strane člana Predsjedništva BiH".

Airsoft klub "Crna munja" se saopštenjem javno ogradio od "gnusnih laži i izmišljotina" koje su objavljene u prilogu na ATV Banja Luka 25. novembra ove godine u kojem su predstavljeni kao pripadnici paravojnih formacija pod kontrolom bošnjačkog člana Predsjedništva BiH Bakira Izetbegovića.

- U spomenutom prilogu na ovoj televiziji naš klub se bez bilo kakve provjere i informisanja proglašava paravojnom formacijom, što je za sve naše članove i simpatizere skandalozno i šokantno. Ova televizija u svom prilogu dalje navodi da je naš klub direktno povezan sa gospodinom Bakirom Izetbegovićem, i njegovim političkim aktivnostima, što također dematujemo i napominjemo da naš klub nema nikakve veze sa politikom i političkim dešavanjima u BiH, navodi se u saopštenju.

U saopštenju se naglašava da je Airsoft klub "Crna munja" osnovan 2010. godine i da je od prvog dana otvoren za javnost, a svaka njegova aktivnost je isključivo javna.

Istinito

Više...

Ognjen Tadić: Dodik je negativac, nije iskoristio otvorene šanse za Republiku Srpsku!

Predsjednik Narodne stranke Ognjen Tadić smatra da je Republici Srpskoj potrebno da prestane konfliktna politika, aktivnija borba protiv kriminala i unapređenje društva.

- Moja ideja nije da se pomire politički blokovi, nego da njihova rukovodstva ostanu usamljena, rekao je Tadić gostujući u emisiji "Jedan na jedan" ATV i dodao da to može uraditi samo narod.

Tadić kaže vjeruje u sposobne ljude koji koji mogu promijeniti društvo na bolje.

- Republici Srpskoj trebaju moderne stranke koje nisu gospodari života i smrti, rekao je Tadić, dodajući da će to biti Narodna stranka čija vrata su otvorena za sve koji znaju šta treba promijeniti i imaju rješenja za to.

Na pitanje da li je Aleksandar Vučić imao uticaj na formiranje Narodne stranke, Tadić je rekao da je NS autentična stranka nastala u Republici Srpskoj.

- Nema potrebe uvlačiti predsjednika bilo koje političke stranke izvan BiH, a pogotovo predsjednika Srbije u unutrašnje potrebe Republike Srpske, rekao je Tadić, navodeći da ima formalne kontakte sa predsjednikom Srbije, rekao je Tadić, dodajući da o privatnim kontaktima sa Vučićem, kojeg poznaje dugo, ne želi da priča.

Upitan da li je Milorad Dodik više pozitivna ili negativna politička ličnost, Tadić je odgovorio da je negativna, zbog "neiskorištenih otvorenih šansi za Republiku Srpsku".

Na pitanje - ko bi po njemu mogao biti kandidat za predsjednika Republike Srpske, Tadić smatra da bi to mogao biti neko ko nije član ni jedne političke stranke, ili neko ko je u stanju da promijeni odnose u RS kako bi se razbilo stranačko robovanje .

Da li su to Govedarica, Šarović i Mićić - Tadić je rekao da nema potrebu da se izjašnjava.

Da li bi, kada bi mogao da bira, volio da RS bude članica EU ili Ruske Federacije - Tadić je rekao EU, jer je to izvjesno, a druga opcija nije realna.

Za Željku Cvijanović, predsjednicu Vlade RS, rekao je da je poznaje veoma dugo, u različitim fazama njenog života i da vjeruje da će "ponovo biti ona stara" kada ne bude radila posao koji sada radi.

Za Mladena Ivanića je kazao da je čovjek sa kojim je sarađivao i da su "zajedno trčali neke trke". Misli da je on svjestan kvaliteta zajedničkog rada.

- Bili smo protivkandidati 2007. i neki smatraju da ja nisam pobijedio zato što je on bio kandidat, jer je osvojio 16 odsto, a meni je falilo četiri odsto da pobijedim Kuzmanovića. Sa Ivanićem je tako, svaki dan donosi nove odnose, kazao je Tadić.

Istinito

Više...

Zbog kršenja kodeksa RAK kaznio RTRS, ATV i Hayat

Regulatorna agencija za komunikacije (RAK) izrekla je Radio-televiziji Republike Srpske (RTRS) jedinstvenu novčanu kaznu u iznosu od 29. 000 KM radi utvrđenog kršenja Kodeksa o audiovizuelnim medijskim uslugama i medijskim uslugama radija.

RAK je po službenoj dužnosti izvršio monitoring centralnih informativnih emisija RTRS-a: "Dnevnik 2", "Pečat", "Aspekt" i "Aktuelno" emitovanih u periodu od 15.10.2016. do 31.12.2016., te nakon izvršene analize, utvrdila kršenje člana 5. Stav (2), (3), (6) i (7) Pravičnost i nepristrasnost Kodeksa o audiovizuelnim medijskim uslugama i medijskim uslugama radija.

Kako stoji u objašnjenju odluke, utvđreno je da od 78 analiziranih izdanja "Dnevnika" počinje sa informacijom fokusiranom na mišljenje ili aktivnosti Milorada Dodika ili prenošenjem njegove izjave u bilo kojem svojstvu - predsjednik RS ili predsjednika SNSD-a, te prenošenjem mišljenja SNSD-a u vlasti RS bez ikakvog kritičkog osvrta.

"Utvrđeno je da je RTRS kroz informativni program kontinuirano tendenciozno promovisao interese jednog političkog subjekta, kroz selektivan pristup izvještavanju, konstantno tretiranje favoriziranih pojedinaca ili subjekata u pozitivnom kontekstu, što je uzrokovalo da kroz niz emitovanja programskih sadržaja prevlada jedno mišljenje ili stanovište kada se radi o svim političkim, privrednim ili drugim temama od javnog interesa", stoji u objašnjenju.

Takođe, navodi se kako RTRS koristi termin "takozvani" kada izvještava o Savezu za promjene čime se minimizira koalicija opozicionog bloka stranaka i time utiče na sud javnosti.

Pored toga, dana 13.12.2016. godine, RAK je primio prigovor Srpske demokratske stranke (SDS) na informativne emisije RTRS-a, "Dnevnik 2", koji se odnosio na pristrasno izvještavanje i iznošenje neistinitih informacija protiv čelnika SDS-a i Saveza za promjene.

Inicirana prigovorom Instituta za mjeriteljstvo BiH u vezi sa trajanjem televizijskog oglašavanja, RAK je po službenoj dužnosti izvršila analizu programa Alternativne televizije d.o.o. Banjaluka – Alternativna televizija za period od 06.03 do 11.04. 2017., te Hayat društva za proizvodnju i emitovanje televizijskog programa d.o.o. – TV HAYAT za period od 09.03-11.04 2017, te utvrdila višestruka prekoračenja dozvoljenog limita u trajanju oglašavanja, koje za komercijalne stanice iznosi najviše 12 minuta po satu.

Radi kršenja člana 9. stav (1) Trajanje televizijskog oglašavanja i teletrgovine Kodeksa o komercijalnim komunikacijama, Alternativnoj televiziji izrečena je novčana kazna u iznosu od 14.000 KM, a TV Hayat izrečena je novčana kazna u iznosu od 8.000 KM.

Klix.ba

Više...
Priključi se za RSS feed